ΛΑΖΟΥ-ΜΠΑΛΤΑ ΚΑΛΥΨΩ

%cf%86%ce%bf%ce%b9%cf%84%ce%b7%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b1-1

Η Καλυψώ Ν. Λάζου-Μπαλτά γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πέτρα της Μυτιλήνης.

Είναι απόφοιτος:

Α) του Τμήματος Φιλολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο του οποίου ειδικεύτηκε στην Κλασική Φιλολογία.

Β)του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ.

Γ)του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ.

Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος – Master of Arts (M.A.) στη Συγκριτική Φιλολογία από το University College of London (UCL) και τελειόφοιτη μεταπτυχιακή φοιτήτρια του πρώτου κύκλου του διετούς μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης, του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.) του ΕΚΠΑ.

Είναι υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Είναι απόφοιτος του Προγράμματος Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και στον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ) της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Είναι κάτοχος ECDL και των πιστοποιητικών α’ και β’ επιπέδου στη χρήση και στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Μιλά άπταιστα Αγγλικά και Γερμανικά. Είναι αρχάρια στα Ισπανικά.

Εργάστηκε στην ΕΡΤ (ΕΡΑ Αιγαίου- Δεύτερο Πρόγραμμα – ΝΕΤ) ως δημοσιογράφος πολιτιστικού ρεπορτάζ, βιβλιοκριτικός και μουσική παραγωγός για έξι χρόνια, ενώ υπήρξε εξωτερική συνεργάτης του περιοδικού ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.  Υπηρέτησε για τρία περίπου χρόνια τη δημόσια μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση (ΙΕΚ Μυτιλήνης, Γαλατσίου, Αγίου Στεφάνου, Νέας Σμύρνης).

Ύστερα από επιτυχή συμμετοχή της στον γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, το 2002 διορίστηκε ως Φιλόλογος στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το 2014 απέκτησε 2η ειδικότητα (Φιλόλογος Γερμανικής Γλώσσας).

Συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο της Πράξης Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα)-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών ως:

Α) Ειδική Επιστήμονας για την Εκπόνηση του Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό της Α Γυμνασίου, για το γνωστικό αντικείμενο «Ιστορία Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης».

Β) Ειδική Επιστήμονας –Αξιολογήτρια, στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού Ευριπίδη Ελένη, για το γνωστικό αντικείμενο «Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Γυμνασίου».

Είναι συγγραφέας δύο επιστημονικών μονογραφιών και περισσότερων από είκοσι πρωτότυπων άρθρων, τα οποία ανακοινώθηκαν σε εκπαιδευτικά και πανεπιστημιακά συνέδρια ή δημοσιεύτηκαν σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά με το σύστημα των κριτών. Τα περισσότερα από τα άρθρα αυτά είναι αναρτημένα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Academia.edu, και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://en-uoa-gr.academia.edu/CalypsoLazou. Συμμετέχει ως εισηγήτρια και ως κριτής σε εκπαιδευτικά και επιστημονικά συνέδρια.

Είναι Μέντορας στο Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης προπτυχιακών φοιτητών όλων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ.  Το χειμερινό εξάμηνο του 2015-2016 ήταν εποπτεύουσα της πρακτικής άσκησης δύο φοιτητών του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου του Τμήματος ΦΠΨ του ΕΚΠΑ.

Παρακολουθεί επιμορφωτικά προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Το 2014, στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius επιμορφώθηκε στο θεατρικό παιχνίδι στη Μαδρίτη με υποτροφία από το ΙΚΥ. Τον Σεπτέμβριο του 2016 επιλέχτηκε ως Ambassador Teacher4Europe στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τον Ιούνιο του 2017 κέρδισε υποτροφία στο πλαίσιο προγράμματος Εrasmus+ KA1, για να επιμορφωθεί στην Φινλανδία και την Εσθονία τον Απρίλιο του 2018 στην εκπαιδευτική καινοτομία, συναρτώμενη με τα τέσσερα βασικά εργαλεία της Ανοιχτής Μεθόδου Συντονισμού (κριτήρια αναφοράς, δείκτες, καλές πρακτικές και αξιολόγηση από ομοτέχνους).

Εκπονεί εκπαιδευτικά προγράμματα, οργανώνει διαθεματικές, συνεργατικές και καινοτόμες δράσεις τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης, με έμφαση στη σχολική δικτύωση (eTwinning, Teachers4Europe, μαθητικά συνέδρια). Οι μαθητές της κι η ίδια έχουν διακριθεί επανειλημμένα σε ελληνικούς κι ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς.

Επικοινωνία : calypso@sch.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments are closed