ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΣΠΟΥΔΕΣ

1983-1987: ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ  –Απόφοιτος του Φιλολογικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

1988-1990: Συντάκτης-αρθρογράφος στο επιστημονικό περιοδικό INFORMATION και αρχισυντάκτης στο περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ MARKETING για εκπαιδευτικά θέματα.

9/1/1991-30/6/1996: Διορισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.

ΦΕΚ 166/23-08-1996: Διορισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Μόνιμη Καθηγήτρια ( Λύκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας, 4ο ΓΕΛ Πειραιά).

Από το 2007 υπηρετεί με οργανική θέση στο 4ο ΓΕΛ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ και από το 2014 υπηρετεί με ολική διάθεση στο Π. Π ΓΕΛ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.

Άριστη γνώση Αγγλικών, Γαλλικών( ειδίκευση στη Λογοτεχνία- Μετάφραση) και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Έχει ολοκληρώσει την επιμόρφωση Α΄ και Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ, καθώς και το Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών με την εκπόνηση γραπτών εργασιών και διδακτικών σεναρίων. Έχει παρακολουθήσει 2 προγράμματα μεταπτυχιακής επιμόρφωσης με τη χρήση καινοτόμων μεθόδων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τα ακόλουθα θέματα:

α) « Η μέθοδος Project και σύγχρονες μέθοδοι Διδακτικής στο Ελληνικό Σχολείο,

β) «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης». Ολοκλήρωσε με επιτυχία  τη Θεματική ενότητα «Σχεδιάζοντας υλικό για την ανάπτυξη της πολλαπλής νοημοσύνης», που διοργανώθηκε στα πλαίσια των εργασιών του ΘΕΡΙΝΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 2014 από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης και Αειφόρου Ανάπτυξης σε συνεργασία με το Koge Business College-Denmark στο Βαθύ της Ιθάκης και εκπόνησε εργασία σχετικά με τη θεωρία του Gardner.

Πρόγραμμα εξ αποστάσεως μάθησης (e-learning) από το Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς με θέμα: « Ενδοσχολική Βία: αναγνώριση και αντιμετώπιση». Μέλος των Ομάδων Διαχείρισης Πρόληψης (ΟΔΠ) με παρακολούθηση του Β΄ Κύκλου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια. Χρησιμοποιεί τις Νέες Τεχνολογίες και εφαρμόζει την ομαδοσυνεργατική μέθοδο με παράλληλη αξιοποίηση των ψηφιακών περιβαλλόντων του Web2.0 τόσο στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων όσο και στην ολοκλήρωση των ερευνητικών εργασιών (project). Υπεύθυνη για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Βουλής των εφήβων και για το σχολικό εκφοβισμό.

Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (ΠΕΦ).

Comments are closed